Jak przygotować siedzibę swojej firmy? Poznajcie top 3 pomysły
Prowadzenie swojej firmy nie jest łatwe. A wręcz przeciwnie, może nastręczać wielu problemów. Warto tutaj zauważyć, że przepisy zmieniają się jak w kalejdoskopie, do tego jeszcze trzeba opłacać wysokie podatki, składki itp. Jednocześnie konkurencja na rynku jest duża, co oznacza, że trzeba także dotrzeć do potencjalnych klientów. Ważną rolę odgrywa w tym nie tylko reklama, ale też właściwe przygotowanie siedziby firmy. Dziś podpowiemy Wam, jak przygotować siedzibę firmy. Poznajcie nasze top 3 sposoby.
Top 1: wystrój w stylu glamour
Każda siedziba firmy powinna być tak urządzona, by zachwycać, ale też przyciągać uwagę. Zasadniczo chodzi tutaj o to, że w stylowo urządzonych wnętrzach lepiej się pracuje, relaksuje, ale też dana przestrzeń klientom wydaje się prestiżowa, a przez to i profesjonalna. Jeżeli prowadzicie salon fryzjerski czy kosmetyczny bądź też butik, warto wprowadzić styl glamour. Jest on naprawdę elegancki i kojarzy się z pięknem. Jednocześnie pamiętajcie, że wnętrze musi być tak urządzone, że przebywanie w nim będzie wygodne, a do tego Wam jako pracodawcom powinno zależeć, by przestrzeń była łatwa w utrzymaniu czystości. Może się tam znaleźć podłoga wykonana z żywicy epoksydowej, która jest niezwykle trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne i rzecz jasna łatwa w utrzymaniu czystości. Doskonale będzie prezentować się biała podłoga na wysoki połysk. Jeżeli chodzi o meble, to w tym przypadku najlepiej sprawdzą się welurowe, pikowane o delikatnej powierzchni. Można postawić na stylowe fotele w kolorze musztardowym czy miętowym. Należy także przygotować przestrzeń dla klienta, a więc wieszak, gdzie może zawiesić kurtkę czy płaszcz. Nie tylko wnętrze jest ważne, bo siedziba powinna zachwycać też od strony zewnętrznej. Stąd też na oknach powinny znaleźć się naklejki. Nadruk na folii może być bardzo różnorodny. My zalecamy kolory w odcieniach złota i srebrna. Do tego duże i wyraźne napisy oraz grafiki od razu nawiązujące do działalności. Tutaj nie ma miejsca na dwuznaczności. Warto jeszcze wiedzieć, że druk na folii monometrycznej jest bardzo wyraźny. Koniecznie wybierzcie medium samoprzylepne.
Top 2: gabinet w stylu kolonialnym
Jeżeli oferujecie klientom usługi prawnicze bądź też jesteście inżynierami i przygotowujecie projekty, to koniecznie powinniście postawić na styl kolonialny. Wasz gabinet w takim wydaniu sprawi, że firma zyska jeszcze większy profesjonalizm, ale też klienci będą postrzegać Was jako bardziej kompetentnych. Warto wiedzieć, że styl kolonialny jest dosyć ciężki i dominuje w nim drewno. Ale z drugiej strony jest ponadczasowy i elegancki. Najważniejszym elementem powinno być duże masywne biurko, na powierzchni którego widoczny jest unikalny rysunek słoi i sęków, które są także synonimem tradycji. Za wami może znaleźć się duża witryna. Do tego należy postawić jeszcze na eleganckie, skórzane fotele. Na ścianach możecie zawiesić ramy z dyplomami. Ściany powinny zostać pomalowane na kolor beżowy. Można także postawić na lamele. Na podłodze koniecznie musi znaleźć się drewniany parkiet. Jeżeli fundusze Wam na to nie pozwalają, to zamiast prawdziwego drewna można wybrać jego zamiennik. Skoro to już wiecie, to czas zadbać o odpowiednie oklejenie okna, które wychodzi na główną ulicę. Tutaj polecamy Wam druk na folii polimerowej, który sprawdzi się do reklamy długoterminowej. Taki nadruk na folii można umieścić też na tablicach reklamowych czy szyldach, które powinny znaleźć się na budynku.
Top 3: tam, gdzie liczy się nowoczesność i kreatywność wybierz loft
Jeżeli jesteście architektami, albo pracujecie w reklamie, to Wasz gabinet powinien nawiązywać do Waszej kreatywności i znajomości aktualnych trendów. Nie oznacza to wcale, że ma być kolorowo. Tutaj lepiej sprawdzi się styl loft. Połączenie metalu, drewna oraz różnych odcieni szarości sprawi, że wnętrze będzie zachwycać. Masywne narożniki posadowione na metalowych nóżkach będą świetnie komponować się ze szklanym biurkiem. Do tego lamele, płytki 3D oraz plafon w betonowej ramie.
Reklama jest ważna
Przypominamy też jak ważna jest reklama. Można, a raczej trzeba zainwestować nie tylko w tę internetową, ale warto też postawić na stare dobre ulotki czy gadżety reklamowe. Do tego jeszcze drukowanie na folii jest niezbędne. Takimi naklejkami możecie ozdobić samochód firmowy czy rozdawać małe naklejki klientom i w ten prosty sposób zwiększyć swoje zasięgi.